Tuesday, August 2, 2016

Betnovate 94






+

Kısa Tanıtım: İlacın Etken maddesi Betametazon valerat ağız içi ve cinsel organlarda görülen tepesi Yassi, parlak, mor renkli kabarcıklardan oluşan cilt döküntüsü hastalığı (liken ruber), isilik ve böcek ısırmaları ile ilgilidir. Betnovate merhem Hakkında Bilinmesi Gereken Hususlar: İlacın etken maddesine karşı bir alerjiniz varsa bu ilacı kullanmanız önerilmez. Vücutta kızarıklığa, şişliğe ve iltihaba neden olan kimyasalların etkilerini azaltıcı bir ilaçtır. Bu ilaç, bakteri, mantar veya virüs Kaynaklı cilt enfeksiyonlarını tedavi etmemektedir. EGER bu ilacı kullanmaya başladıktan sonra, bakteri, mantar veya virüs enfeksiyonu belirtileri görülürse doktorunuzla görüşünüz. Böyle bir durumda uygun ilaç tedavisine başlanmalıdır. Tedavi edilen bölgeyi hava almayacak þekilde kapatmayınız ya da bandajlamayınız. EGER çocuğun bebek bezi bölgesi tedavi ediliyorsa sıkı ve dar Bezler kullanmayınız. Çocuk bezini bağladığınız bölgeyi temiz Kuru tutunuz ve. Çocuğun bezini Sik Sik değiştiriniz. Bu ilacı 1 Yaşın altındaki çocuklarda görülen cilt hastalıklarında kullanmayınız. İlacı, kurumuş, çatlamış, rüzgar yanığı, güneş yanığı ya da açık Yarali ciltlerde kullanmayınız. Bu tür durumların tamamen iyileşmesini bekleyiniz. İyileştikten sonra ilacı uygulayınız. İlacı yüz, göz çevrelerine ve vücudun kıvrımlı veya eit cilt bölgelerine kullanmamaya dikkat ediniz. İlacı kullanmaya başladıktan birkaç gün sonra belirtilerinizde iyileşme görülmez ya da daha kötüleşirse doktorunuzla görüşünüz. Tedavi sırasında, ciltte tahrişe sebep olabilecek, sert sabunlar, sert şampuanlar, sac boyası, Tuy dökücüler ve alkollü cilt ürünleri kullanmaktan kaçınınız. Doktor tavsiyesi olmadan bu ilacı çocuklarda kullanmayınız. EGER virüs, mantar veya bakteri Kaynaklı bir cilt enfeksiyonu, ağız çevresinde oluşan kırmızı kabarcıklar ile belirgin iltihabı bir deri hastalığı, gül hastalığı (rozase) ya da gençlerde görülen kıl kökü etrafında oluşan sivilce durumlarında bu ilacı kullanmayınız. Herhangi bir cilt enfeksiyonu varsa bu ilacı kullanmadan önce doktorunuza söylemelisiniz. Gebelik ve emzirme dönemlerinde doktorunuza danışmadan bu ilacı kullanmamalısınız. Betnovate Merhemin kullanım Şekli: Doktorunuz bu ilacı nasıl reçete ettiyse o þekilde kullanmanız gerekmektedir. Tedavi süresince lütfen doktorunuzun direktiflerine uyunuz. İlacı uygulayacağız bölgeyi temizleyiniz. Parmağınızla ufak miktarda aldığınız ilacı eit bir tabaka halinde ilgili bölgeye yayıp hafif hareketlerle sürünüz. Üzerini hava almayacak þekilde kapatmayınız veya bandajlamayınız. İlacın Olası Yan Etkileri: Karin ağrısı. nefes almada güçlük, kurdeşen, yüzde. dudaklarda. dilde ve boğazda şişlik gibi bir durumda doktorunuzu bilgilendiriniz. Hastalık belirtilerinde ARTIS veya deri iltihabı gibi yan etkilerde ilacın kullanımını durdurup, acilen doktorunuza başvurunuz. İlaç Etken maddesi: Betametazon valerat ilgili dişime dolgu yaptırdım galiba vücudum enfeksiyon kaptı. Doktorun verdiği Antibiotik duocid ama hap içemiyorum acaba şurubu. Dikkatli kullanmak gere SIK kullanılmamalı. Çok güzel yararlı bir Website kurmuşsunuz, çok teşekkürler. Contractubex diye bir jel Var Ben hemşireyim arkadaşlar Trafik kazası yaptım ağır ameliyatlar geçirdim Contractubex ile thi. Yazik benim yüzümde tırnak izleri oluştu bu ilacı kullanıyorum eğer geçirmezse dermotoloji uzmanına gidicem sizde öyle. EGER Doz Asimi yaptıysanız hiç vakit kaybetmeden en yakın sağlık kuruluşuna başvurunuz. Disim agriyodu yarim yuttum yarisini disime biraktim sonra bi yarim daha yuttum halsis lik var bende kalp carpintisi var acil CVP.


trouvaillemontpellier.blogspot.com


No comments:

Post a Comment